14 märts 2009

Marmoreering ja aaderdamine

Täna oli Paide SRIKis marmoreeringu ja aaderdamise koolitus. Läbi viis selle taas Paidest pärit Olesja. Kohal oli 14 inimest, parim hulk sellise õpitoa jaoks. Päris põnev oli. Pildid panin ikka SRIKi veebi. Ja nagu ikka - kes ei saanud koolitusele tulla, tulge vaatame värvitud pindu meie toas, võite ka ise kohapeal kätt proovida.
Järgmisena on tulemas mu arust midagi päris põnevat - Heli teeb sisekujunduskoolituse vana maja omanikule.

Õhtul käisime aga Esna mõisas kinoõhtul. Seekordne film oli Man on Wire. Ma ei hakka sisu ümber jutustama aga ma pole vist väga ammu näinud midagi head. Kusjuures tegu oli dokfilmiga. Aga karakterid, sündmus ise ja viimase peal teostus andsid supertulemuse. Kahjuks pidime kiiresti lahkuma, nii et seekord jäi kuulamata Tõnu Õnnepalu kommentaarid ja ka ökoküpsetised proovimata. Aga mul on väga hea meel selle üle, et Esna mõisa taoline kultuurkeskkond on siia tekkinud. Midagi väga erilist.

2 kommentaari:

Juhan ütles ...

Mida lahedaid tehnikaid, täiesti müstiline!

Rainer ütles ...

Paar pilti on sealt puudu. Tegu on veel ühe huvitava tehnikaga, panin selle kohta kaks pilti üles Wotogalerissei. Kuna fotoka aku lõppes ära, siis sellest tööprotsessist mul pilte ei jäänud.

Postita kommentaar