08 märts 2009

Giidide päevad

Sel laupäeval ja pühapäeval toimusid Paides Eesti Giidide Päevad. Tegu oli Eesti Giidide Liidu üritusega, mida kohapeal korraldas Tiiu Saarist. Ma ise küll ei ole giid, ent mind oli kutsutud tegema ettekannet Paide ajaloost ning täna ka ekskursiooni Paide linnas. Väga tore rahvas oli koos. Ehkki pole just lihtne teha giidituuri professionaalsetele giididele, ise giid olemata, oli kogemus siiki väga hea. Ilmselt on asi ka selles, et erinevalt igapäevasest turistist, on giidide huvi kohati ikka palju sügavam ja sedavõrra oli mul kindlasti ka lihtsam. Avastasin ka, et neljatunnine tuur Paide vanalinnas saab väga kiiresti läbi ja rääkimata/näitamata jääb veel vähemalt pool. Ilmselt jäi see ka minu poolt viimaseks Vallitorni külastuseks enne kui see paik miljonitesüstiga uueks muudetakse. Ega muud eriti ei oskagi lisada. Ahjaa, ma ei mäleta, et ma varem oleks kunagi sattunud mõne luuletuse sisse. Suur tänu selles eest!
Ja lõpuks veel asjasse mittevägapuutuvalt: kes veel ei tea - Paide Spordihallis saab platsi rentida hinnaga 200 kr tund. Ja aegu on võtta ka. Väga hea pakkumine mu arust.

1 kommentaar:

Hongmees ütles ...

Ära ole nii tagasihoidlik! Ma arvan, et paremat giidi kui Rainer Eidemiller annab otsida. Seda nii teadmiste poolest kui ka esituse enda poolest. Et kellegi on giidi kutsetunnistus taskus ei tee teda veel giidiks.

Postita kommentaar